Sikiş,Fantezi,Seks Herşey,sex porno, sexs hikayeleri

Sikiş,Fantezi,Seks Herşey,sex porno, sexs hikayeleri
 
AnasayfaTakvimSSSAramaKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap
Paylaş | 
 

 Kız Kardeşiyle Sikişen

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Admin
Admin


Mesaj Sayısı: 200
Kayıt tarihi: 17/03/10

MesajKonu: Kız Kardeşiyle Sikişen   Perş. Mart 18, 2010 12:01 am

Kız Kardeşiyle Sikişen
Merhabalar ben serkan. 20 Yaşında yakışıklı bir gencim. Bu sitede yayınlanan hikayeleri devamlı takip etmekteyim ve bundan çok zevk alıyorum. Özellikle de ensest hikayeleri okurken zevk alıyorum çünkü bu yanım ağır basıyor. Biraz sonra okuyacağınız hikayeden de anlıyacaksınız zaten. Neyse

uzun lafın kısası kardeşimi nasıl becerdiğimi size anlatayım.

Kardeşim sibel 17 yaşında liseye giden genc ve güzel bir kız. Bu sene lise 3`e geçti. Haziran ayı annemle babamın evlilik yıl dönümüne rastladığı için tatile çıkmak istediler kardeşime babamları tatile gönderelimde

kafalarını dinlesinler dedim. Babamlarda bizi tatil için fazla ikna etmeye çalışmadılar zaten onlarda allahtan arıyorlarmış yalnız tatil yapmayı. Babamlar .

tatile çıkmış ev kardeşimle bana kalmıştı. Evde gündüzleri hiç kalmazdım zaten dışarı çıkar gezer eğlenirdim. Akşamda eve gelirken kendime 3-4 tane bira alırdım.

O günde aynı şeyi yaptım ve eve gelirken kendime bira aldım. Kapıyı kardeşim açmıştı içeri geçtim nasılsın canım falan faslından sonra ben odamdayım dedim. Kardeşim içerde televizyon .

izliyordu ben de odam da biralarımı yudumluyordum. Kapı açıldı ve kardeşim içeri girdi yanıma oturdu. Abi allah aşkına bundan ne zevk alıyorsun dedi. Iç bak hoşuna gider belki dedim. Bilmem ki dedi. Bir bardak doldurdum verdim. Içtiğinde yüzü buruşmuştu ama daha sonra bir tane daha verirmisin abi dedi. Doldurduğumu içiyordu, .

evde bira varmı dedim. Var abi dolapta getiriyimi dedi. Kalk getir canım içelim dediğimde ayağa kalkmasıyla düşmesi bir oldu.

Sanırım sarhoş olmuştu 2 bardak birayla. Bir şeyin varmı dediğimde yok yok biraz başım döndü dedi ve yere uzandı. Ben gidip

biraları aldım. Odaya döndüğümde ne göreyim kardeşim yerde sere serpe yatıyor ve eteğinin altından kızlığı görünüyor. Sikim kalkmıştı, belli etmeden yanına oturdum ve iyisin değilmi diye sordum. Iyiyim dedim ya abi dedi. Bir bardak daha içermisin peki canım dedim. Yok saol almıyım dedi. Eee anlat bakalım erkek arkadaşınla aran nasıl dedim. Erkek arkadaşım beceriksizin teki dedi. (Erkek arkadaşı olduğunu bilmiyordum sadece zarf attım)

Beni becermeye kalktı…Hayırdır kız ne oldu söyle bakalım dedim. Geçen gün beni becermeye kalktı evlerine gittik ama

annesine yakalandık dedi. Ee beceremedimi daha seni dediğimde yok abi ne gezer dedi. Yavaşça elimi eteğinden içeriye soktum ve kalçalarını okşamaya başladım. Abi dur ne yapıyorsun dedi. Erkek arkadaşın seni becerememiş ya ben becereceğim canım dedim. Abi olurmu ki biz kardeşiz falan dedi. Korkma kızlığına dokunmam hem kardeşiz diye sikişmememiz için bir yasakmı var, hem annemlerde yok dedim. Susmuştu sadece

bekliyordu. Dahada ileri giderek amını okşamaya başladım. Yeni yeni tüyleri çıkıyordu belliydi.

Ayağa kaldırdım ve üzerindekileri çıkardım. Sonrada ben üzerimi

soyundum ve sadece şortumla kalmıştım. Kucağıma alıp yatağa götürdüm ve sırt üstü yatırıp dudaklarına yapıştım. Dilini profosyonelce kullanıyor beni mest ediyordu. Dilimi ağzında emiyor beni daha da tahrik ediyordu. Erkeğim becer beni demeye başlamıştı bile. Şortumun üzerinden sikimi okşuyordu. Sikim

çatlayacak gibi olmuştu. Boşalmamak için kendimi zor tutuyordum çünkü daha vardı finale. Kalk okul eteğini giy dedim.

Sizlerde bilirsiniz ki liseli kızların eteği bir erkeği azdırmaya yeter de artar bile. Hemen kalktı ve dolabından eteğini alıp geldim çıplak vücuduna eteğini

giydi ve kısaltabildiği kadar kısalttı. Orospum benim erkekleri böylemi baştan çıkartıyorsun dediğimde evet abicim hepsi deli oluyorlar bana dedi. Deli olmamak elde değildi zaten. Kucağıma oturmasını söyledim ve kucağım sikimi götüne hizalayıp yavaşça kucağıma aldım. Artık içindeydim bu harika bir duyguydu.

Yüzü bana dönük şekilde kucağımda zıplıyor göğüsleri yüzüme sürttükçe deli oluyordum. Daracık göt deliğinde durmadan gidip geliyordum ve sonunda içine boşaldım. O gece sabaha kadar götünden kaç kere siktiğimi hatırlamıyorum ama sabah uyandığımda sikimi hissetmez hale gelmiştim. Orospu yalarken

kopardı sanmıştım. Annemler tatilden gelene kadar 15 gün boyunca devamlı sikiştik. Şu anda hala sikişiyoruz. Arkadaşlar bence en güzel sex aileden biriyle yapılan sex. Hepinize tavsiye ederim. Bu arada ensest arkadaşlar bana hikayelerini gönderirlerse cevap alacaklardır görüşmek üzere bol sikişli .
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://xxforum.4forum.biz
 

Kız Kardeşiyle Sikişen

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

 Similar topics

-
» Ashley Tisdale ve kardeşi Jennifer hakkında her şey...
» Süper lig ŞAmpiyonları VE Şampiyon Kadroları 1960lardanberi

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Sikiş,Fantezi,Seks Herşey,sex porno, sexs hikayeleri ::  :: -